نوشته شده توسط : محسن

خرید اینترنتی شانه لیزری پاور گرو

خرید اینترنتی شانه لیزری پاور گرو

 

خرید اینترنتی شانه لیزری  پاور گرو  آیا شما هم به دنبال راه حلی برای جلوگیری از ریزش موی خود هستید؟ آیا می خواهید تا با کمترین دردسر و با هزینه کم بهترین نتیجه را بگیرید؟ آیا می دانید که شانه لیزری پاور گرو  Power Grow دارای خاصیت  ضد ریزش مو بوده است؟ این محصول به عنوان پر فروش ترین کالا ۲۰۱۲ میلادی در سراسر جهان لقب گرفته است و با کارایی بالایی که تا کنون از خود نشان داده پیش بینی می شود به رکورد فروش دست نیافتنی  برسد.بوسیله شانه لیزری فوق  می توانید در مان قطعی ریزسش مو های خود را بعد از مدت کوتاهی شاهد باشید.بوسیله شانه لیزری پاور گرو می توانید هم از ریزش مو هایتان جلوگیری کرده و هم رشد مجدد انها را شاهد باشید.این وسیله را هم آقایان و هم خانم ها می توانند استفاده نمایند.محصول فوق را چنانچه از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ خریداری نمایید دارای یک سال گارانتی نیز می باشد.

ما امکان خرید شانه لیزری را برای شما علاقه مندان به ان فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.با استفاده مداوم از شانه لیزری پاور گرو شاهد زخیم تر شدن موی سر خود خواهید بود و درخشش خاصی به مو های شما خواهد بخشید.

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی شانه لیزری پاور گرو

از ویژگی های  شانه لیزری  Power Grow می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 - دارای ۷ دیود آبی و ۷ دیود قرمز جهت تقویت و ترمیم پیازچه مو با تکنولوزی لیزر
- سیستم لیزر خطی
- شانه متحرک
- دارای ویبره قوی
- کارکرد همزمان دیودها ، لیزر و ویبره
همچنین اگر بخواهیم این محصول را با محصولات مشابه دیگر مقایسه کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
• رویش مجدد موهای ریخته شده
• قطع شدن ریزش مو
• افزایش سرعت رشد مو
• قابل استفاده برای خانمها و آقایان
• سریع ، آسان و مطمئن تراز سایر روش ها
• کارا و اثر بخش در کمترین زمان ممکن
• با فناوری لیزر بدون عوارض جانبی
• کم حجم و قابل حمل
• قابل استفاده در منزل ، محل کار ، مسافرت ، آرایشگاه و کلینیکهای زیبائی
• دارنده گواهینامه سازمان بهداشت و داروی آمریکا (FDA)
• دارنده مجوز بهداشت اروپا (CE)
• مورد تایید متخصصین مو و مراجع مربوطه درایران
• تقویت ساقه موهای نازک تا ۱۰ برابر
•  قابل استفاده حتی در افراد کاملا طاس جهت رویش دوباره مو
• دارای یک سال گارانتی تعویض

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی شانه لیزری پاور گرو توسط 29 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

==================================================

خرید اینترنتی بادکش طبی بدن

خرید اینترنتی بادکش طبی بدن

 

خرید اینترنتی بادکش طبی بدن آیا دوست دارید زمانی که از فعالیت روزانه به خانه بر می گردیدد بوسیله یک دستگاه ماساژور تمامی خستگی ها و کوفتگی روزانه از بدنتان خارج شود؟ آیا دوست دارید هنگامی که دچار گرفتگی عضلات می شوید  بتوانید براحتی و در کوتاه ترین زمان و بدون درد ورنج از این گرفتگی عضلات نجات یابید؟ ما امروز به شما محصولی با نام بادکش طبی بدن را معرفی می کنیم که نوعی ماساژور پیشرفته بوده و ترکیبی از بادکش درمانی و مگنت درمانی می باشد.

شما با خرید بادکش طبی بدن دیگر نگران کوفتگی و خستگی عضلات خود نباشید و همه را به این دستگاه بسپارید تا در یک چشم بر هم زدن تمام خستگی های روزانه شما را از بین ببرد.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید کرده و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید.

روش درمانی بادکشی بدن دارای سابقه باستانی و چند هزار ساله دارد و در زمان های دور نیز از همین روش برای درمان بیماری های گوناگونی استفاده می کردند.همچنین روش مگنت درمانی نیز با توجه به اصول طب سوزنی باعث تاثیرات دو چندان عملکرد این دستگاه می شود.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی بادکش طبی بدن

اگر بخواهیم از همه تاثیرات روش بادکش طبی و همچنین مگنت طبی بگوییم باید ساعت ها راجع به آن صحبت کنیم.اما در زیر به اختصار به خاصیت های این روش درمانی اشاره ای داشته ایم:

* تاثیر در درمان دردهای سیاتیکی و دردهای شدید ناحیه کمری .

* تاثیر در درمان خواب رفتگی اندام تحتانی بدن .

* تاثیر در درمان خستگی زودرس .

* تاثیر در درمان چاقی .

* تاثیر در درمان یبوست .

* تاثیر در درمان قاعدگی دردناک در بانوان .

* تاثیر در درمان بی نظمی در قاعدگی .

* تاثیر در درمان خونریزی شدید قاعدگی بانوان .

* تاثیر در درمان خون دماغ .

* تاثیر در درمان افتادگی سینه .

* تاثیر در درمان زانو درد و درد ناشی از آرتروز .

* تاثیر در درمان اسپاسم عضلانی بدن .

* تاثیر در درمان خواب رفتگی دستها .

* تاثیر در درمان خستگی مفرط بدن و ایجاد خون سازی و نشاط و شادابی پوست صورت و

 

 

 

kharide_post

 

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما عزیزان امکان خرید بادکش طبی را به صورت پستی فراهم کرده ایم.اگر دوست دارید تا از این به بعد دیگر خبری از کوفتگی و خستگی روزانه را در بدن خود احساس نکنید همین الان اقدام به ثبت سفارش این محصول کنید.

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی بادکش طبی بدن توسط 40 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , ,

=========================================================

خرید اینترنتی بیگودی جادویی

خرید اینترنتی بیگودی جادویی

 

خرید اینترنتی بیگودی جادویی آیا دوست دارید تا در سریع ترین زمان ممکن مو هایی خوش حالت داشته باشید و هر زمان که خواستید مو هایتان را به هر حالتی در آورید؟ ما امروز به شما عزیزان محصولی را معرفی می کنیم که توسط آن می توانید براحتی و در کمترین زمان ممکن مو های خود را به زیبا ترین حالت در اورده و دیگر از شر مو های بی حالت و یکنواخت راحت شوید.شما با بیگودی جادویی دیگر نیاز نیست که از واد شیمیایی برای حالت دادن به مو های خود استفاده کنید و همچنین نیاز نیست هر دفعه کلی هزینه کرده و به آرایشگاه بروید برای حالت دادن مو های خود.شما با خرید بیگودی جادویی براحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید بهترین و زیباترین موهایی را که تا به حال داشته اید را تجربه نمایید.استفاده از بیگودی جادویی به هیچ وجه به مو های شما آسیبی نمی رساند و براحتی می توانید همیشه و همه جا از آن استفاده نمایید.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید بیگودی جادویی را برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید این محصول نمایید و برای ثبت سفارش خود می بایست بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفار شخود را ثبت نمایید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی بیگودی جادویی

از این پس برای فر کردن مو های خود با وجود بیگودی جادویی دیگر نیاز به پرداخت هزینه های سنگین به آرایشگر ها نخواهید بود.این بسته با ۱۸ سر  مختلف انواع فر های زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

از مزایای استفاده از این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اولا که استفاده از وسیله بسیار راحت بوده و در کمترین زمان می توانید فر مو را انجام دهید

فر کردن مو بوسیله  بیگودی جادویی هیچ آسیبی به موها نمی رساند و می توانید انواع مختلف فر را بروی موهایتان پیاده سازی کنید.

این محصول را می توانید با هزینه ای مناسب خرید کرده و برای همیشه از پرداخت هزینه های سنگین به آرایشگر ها راحت شوید.

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی بیگودی جادویی توسط 10 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ ,

=========================================================

خرید اینترنتی عینک پخش کننده موزیک

خرید اینترنتی عینک پخش کننده موزیک

 

خرید اینترنتی عینک پخش کننده موزیک آیا دوست دارید در حالی که یک عینک آفتابی بسیار با کلاس را بر چشم دارید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید؟ امروز یکی از منحصر به فرد ترین عینک های آفتابی و یا به نوعی یکی از عجیب ترین موزیک پلیر های موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.نام این محصول را عینک پخش کننده موزیک گذاشته اند.عینکی که در خود یک پلیر داشته و بوسیله ان می توانید هر موسیقی که بخواهید را گوش دهید.این موزیک پلیر  دارای ۲ گیگا بایت حافظه بوده و تا ۱۶ گیگا بایت نیز قابل ارتقا می باشد.در طراحی این عینک افتابی نهایت دقت به عمل امده است و از ظاهری بسیار زیبا و شیک بر خوردار می باشد.شما می توانید در حین اینکه به انجام حرکات ورزشی مشغول هستید به موسیقی مورد علاقه خود هم گوش دهید.کافیست تا عینک را به چشمان خود بزنید و براحتی و بدون دردسر هم ورزش کنید و هم موسیقی گوش دهید.در واقع شما با خرید عینک پخش کننده موزیک  با پرداخت یک هزینه دو وسیله با کارایی بالا را تهیه می کنید.

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی عینک پخش کننده موزیک

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این کالا را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.عینک دودی مورد نظر از استاندارد های لازم برخوردار بوده و دارای شیشه uv400 می باشد.باطری که در رون این عینک آفتابی به کار رفته بسیار با دوام بوده و ساعت ها می توانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

هدفون های به کار رفته در این عینک دودی از شرکت سونی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می توانید موسیقی مورد علاقه خود را با کیفیتی بی نظیر گوش دهید.

شما با خرید عینک پخش کنننده موزیک لوازم زیر را نیز دریافت خواهید کرد:

*عینک با شیشه دودی
* ۲ گیگابایت حافظه ، قابل ارتقا تا ۱۶ گیگابایت
*کابل اتصال به کامپیوتر
*شارژر
*یک عدد کیف درجه یک ضد ضربه عینک
*دستمال مخصوص عینک

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی عینک پخش کننده موزیک توسط 16 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

========================================================

خرید اینترنتی ساعت زنانه ck

خرید اینترنتی ساعت زنانه ck

 

 

خرید اینترنتی ساعت زنانه ck – در میان انواع مختلف ساعت زنانه که در بازار مشاهده می کنید ما امروز یکی از زیبا ترین و خاص ترین ساعت های موجود را برای شما در نظر گرفته ایم.این ساعت زنانه زیبا با مارک ck بوده و دارای طراحی بسیار منحصر به فردی می باشد.در همان نگاه اول همه مجذوب شکل ظاهری و زیبای ان خواهند شد.این محصول در ۷ رنگ متنوع در بازار  موجود بوده و شما کافیست تا در هنگام سفارش نوع رنگ مورد نظر خود را برای ما بگویی تا همان را برایتان ارسال کنیم.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید ساعت زنانه فوق راب رای شما عزیزان علاقه مندان فراهم کرده ایم.کافیست بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی ساعت زنانه ck

این ساعت زنانه زیبا مختص نسل جوان بوده و دارای طرحی شیک و اسپرت می باشد.براحتی می توانید انرا با هر نوع لباسی ست کنید و در مجالس و مهمانی ها چهره ای متفاوت و خاص به خود دهید.یکی از بهترین محصولاتی که ما می توانیم برای  دادن هدیه پیشنهاد کنیم همین ساعت ck است .این ساعت چون دارای طرحی خاص و منحصر به فرد بوده و همچنین از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد می تواند به عنوان یک هدیه مناسب در نظر گرفته شود.شما می توانید قبل از خرید ساعت مورد نظر خود حتما محصولات موجود در فروشگاه ما هم بررسی نموده و در صورت تمایل از ما خرید نمایید.ما سعی کرده ایم تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات روز را برای شما عزیزان در نظر بگیریم.

همین الان با انتخاب این  محصول و ثبت سفارش خود  نهایتا تا چند روز آینده به ادرس شما ارسال شده و شما صاحب یکی از زیبا ترین و شیک ترین ساعت های زنانه خواهیدشدوهمچنین اگر به فکر دادن هدیه به مادر و همسر و یا نامزدتان هستید این محصول گزینه ای مناسب ارزان و بیسار شیکی می باشد.

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی ساعت زنانه ck توسط 13 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

========================================================

خرید اینترنتی ست مانیکور و پدیکور

خرید اینترنتی ست مانیکور و پدیکور

 

خرید اینترنتی ست مانیکور و پدیکوراگر دوست دارید تا همیشه ناخن های زیبا و منحصر به فردی داشته باشید ما پیشنهاد می کنیم با خرید ست مانیکور و پدیکور به صورت کامل که دارای ۵ سر مختلف نیز بوده است هر چه سریع تر زیبایی و جلایی خاص را به ناخن هایتان بدهید.استفاده از مانیکور و پدیکور بسیار راحت بوده و بسیار با کیفیت تر از روش های قدیمی می باشد.شما می توانید با استفاده از این محصول جدیدترین و به روز مدل های ناخن را بروی ناخن هایتان اجرا نمایید.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید ست مانیکور و پدیکور را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفار ش خود را ثبت نموده و پس از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی ست مانیکور و پدیکور

شما با داشتن مانیکور و پدیکور دیگر نیاز نیست تا برای آرایش ناخن هایتان هزینه های سنگین به ارایشگر ها دهید و وقت و پول خود را به هدر دهید.در منزل خود و با استفاده از این دستگاه براحتی می تواند انواع مدل های روز را اجرا نمایید.رویای داشتن ناخن های براق و زیبا را با مانیکور و پدیکور می توانید به ارمغان اورید.لازم است بدانید که برای عمل زیبایی ناخن ها باید تمام موارد بهداشتی را نیز رعایت نمایید.

زمانی که از دستگاه مانیکور و پدیکور به صورت عمومی در آرایشگاه ها استفاده می کنید می تواند خود عامل شیوع بیماری های خطرناکی همچون ایدز و هپاتیت شود.پس برای سلامتی خودتان هم که شده ما پیشنهادمی کنیم  یک بار برای همیشه با خرید ست کامل مانیکور و پدیکور دیگر خیال خود را راحت نمایید.این محصول دارای ۵ سر مختلف جهت سوهان کردن و برق انداختن وتمیز کردن اطراف ناخن بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.این محصول با کیفیت را تنها از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

 

 


kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی ست مانیکور و پدیکور توسط 22 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , ,

======================================================

خرید اینترنتی جارو برقی فندکی ماشین

خرید اینترنتی جارو برقی فندکی ماشین

 

خرید اینترنتی جارو برقی فندکی ماشین آیا شما هم به نظافت درون ماشین خود اهمیت می دهید؟ آیا دوست دارید تا همیشه کف ماشین شما تمیز و عاری از آشغال باشد؟ می دانیم هزینه کارواش این روز ها زیاد شده است و نمی توان هر چند روز یک بار ماشین را به کارواش برد اما ما راه حلی دیگر برای شما داریم.استفاده از جارو برقی فندکی ماشین می تواند کمک بسیاری در حل مشکلات شما کند.شما بوسیله این محصول براحتی و در عرض چند دقیقه می توانید تمامی آشغال های کف ماشین که تمیز کردن انها سخت و درد سر دارد را براحتی تمیز کنید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما عزیزان امکان خرید جارو برقی فندکی را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور  پست بپردازید.وجود جارو برقی فندکی ماشین در هر خودرویی می تواند کمک فراوانی به تمیز شدن ان نماید.از این پس بدون نیاز به کارواش خودتان براحتی و در عرض چند دقیقه می توانید کف ماشین و سایر جاهایی که گرد و خاک و آشغال وجود داردرا تمیز نمایید.این جارو برقی بدون نیاز به باطری از فندک ماشین تغذیه کرده و دارای قدرتی بالا و مناسب می باشد.

 

 

 

برای تهیه این کالا کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی جارو برقی فندکی ماشین

حمل و نقل و جا بجایی این جارو برقی بسیار راحت بوده و در اندازه ای کوچک و خوش دست طراحی شده است.

از مزیت های این جاروبرقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱ ـ بدون استفاده از باطری

۲ ـ کوچک و سبک و قابلیت حمل و نقل آسان

۳ ـ قدرت و کیفیت بالا

۴ ـ قیمت مناسب نسبت به نمونه های مشابه در بازار

۵- سهولت در استفاده

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی جارو برقی فندکی ماشین توسط 19 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

======================================================

خرید اینترنتی لیزر پوینتر سبز

خرید اینترنتی لیزر پوینتر سبز

 

خرید اینترنتی لیزر پوینتر سبز امروز برای شما یک محصول بسیار جالب و جدید داریم.نام این محصول لیزر پوینتر سبز می باشد.شما با این لیزر پوینتر می توانید تا مسافت ۷ کیلومتری هم نور افشانی کنید.این دستگاه یکی از شگفت انگیز ترین لیزر ها در جهان بوده و با وجود اندازه بسیار کوچک ان برد بسیار زیادی دارد.نور این لیزر سبز رنگ بوده و دارای کیفی مخصوصی می باشد.از این لیزر پوینتر می تواند به عنوان ابزار کمک آموزشی  برای شناخت صور فلکی در آسمان استفاده کرد.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید لیزر پوینتر را برای شما علاقه مندان فراهم آورده ایم.شما می توانید برای تهیه این محصول همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.بوسیله این لیزر پوینتر می توانید تا عمق آسمان را نشانه روید و خودتان خواهید دید که چگونه باعث حیرت همگان خواهید شد.

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی لیزر پوینتر سبز

از جمله کاربرد های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از این دستگاه به طور وسیع در جلسات کاری ,هتلها , رستورانها و سالنهای

پذیرایی به عنوان نشانگر استفاده می نمایند.

مخصوص راهپیمایی و کوهپیمایی ومسیریابی (به ویژه جهت درخواست امداد)

نمایش محلهای دور دست تا برد چند کیلومتر بسته به نوع دستگاه (به ویژه

 مشاهده ستارگان در شب

توان مصرفی این لیزر پوینتر سبز  ۱۰۰ میلی وات بوده و بسیار کم مصرف می باشد و دو عدد باطری نیم قلمی هم برای تغذیه ان به کار می رود. انواع محصولات مشابه همین لیزر پوینتر سبز رنگ در بازار مشاهدذه شده که بعضا دارای قیمت های بسیار ارزانی نیز می باشند.دقت کنید که هنگام خرید کالا تقلبی و بی کیفیت را خریداری نکنید و به صرف پرداخت هزینه کمتر فکر کنید که همان جنس را خرید کرده اید.

  

kharide_post

 

 

خرید اینترنتی لیزر پوینتر سبز توسط 76 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

=======================================================

خرید اینترنتی موزیک پلیر اپل

خرید اینترنتی موزیک پلیر اپل

 

خرید اینترنتی موزیک پلیر اپل باز هم برای علاقه مندان به موسیقی یک محصول بی نظیر و بسیار شیک را تهیه کرده ایم.اگر به دنبال طرحی متفاوت از یک موزیک پلیر می باشید و دوست دارید تا با خرید mp3 player  به اهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید ما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید از محصولات موجود در مارکت سنتر هم بازدید نمایید.ما امروز یک موزیک پلیر با طرح سیب اپل برای شما تهیه کرده ایم که از نظر کیفیت واقعا در سطح بالایی بوده و همچنین از نظر طراحی هم شکل منحصر به فرد و زیبایی دارد.این طرح به عنوان یکی از برگزیده ترین های سال ۲۰۱۳ شناخته شده و توانسته در بازار های جهانی به خاطر نوع طراحی که دارد به فروش بالایی دست یابد.از مشخصات این  ام پی تری پلیر می توان به اتصال رم تا ۱۶ گیگا بایت اشاره کرد.همچنین محصول فوق تا یک سال گارانتی تعویض داشته و دارای قیمتی مناسب نسبت به محصولات مشابه خود می باشد.ام پی تری پلیر طرح سیب دارای قابلیت انحصاری گوش دادن به موسیقی می باشد به همین دلیل صفحه نمایشی برای این سری دستگاه ها وجود ندارد و بر روی این مدل تنها یک کلید جهت خاموش یا روشن و نوع پخش (مرتب یا تصادفی) قرار گرفته. این کلیدها امکان تنظیم صدا، تغییر آهنگ و حتی تغییر لیست آهنگ را به شما میدهند.

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی موزیک پلیر اپل

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید mp3 player  فوق را برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم و به راحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نمایید و کافیست  تابروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و بقیه مراحل را انجام دهید.اگر دوست دارید تا جز اولین نفر ها باشید که این موزیک پلیر منحصر به فرد را در اختیار داشته باشد پس همین الان سفار ش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت و سپس وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

از لوازم جانی این موزیک پلیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- شارژر

- کابل USB

- هدفون

این موزیک پلیر در ۵ رنگ مختلف و با پوشش پلاستیک بسیار شیک ساخته شده است و مجهز به usb جهت انتقال فایل ها می باشد.

 

kharide_post

در زیر به مشخصات فنی این موزیک پلیر اشاراتی داشته ایم:
- حافظه: قابلیت اتصال رم Micro SD تا حافظه ۱۶ گیگ
- فرمت آهنگ های قابل پخش: WAV, AAC, AIFF, Audible, MP3,
- پورت: USB
- باطری: لیتیوم قابل شارژ با شارژدهی فوق العاده

- مدت شارژ باتری: ۳ ساعت برای شارژ کامل و ۲ ساعت برای ۸۰ درصد شارژ
- شارژ: امکان شارژ از طریق USB و همچنین دارای شارژر مجزا
- ابعاد: ۲۹٫۰×۳۱٫۶×۸٫۷ میلی متر
- وزن: ۱۲٫۵ گرم

 

 

 

خرید اینترنتی موزیک پلیر اپل توسط 13 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

=========================================================

خرید اینترنتی دستگاه بافت مو

خرید اینترنتی دستگاه بافت مو

 

خرید اینترنتی دستگاه بافت مو اگر دوست دارید تا مو هایی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید ما پیشنهاد می کنیم از دستگاه بافت مو ۴ شاخه استفاده نمایید.با استفاده از این محصول می توانید موهای خود را به اناع مدل های معروف روز در بیاورید.این دستگاه برای اولین بار در ایران وارد شده است و دارای ۴  شاخه بوده که بوسیله ان می توان ۳ نوع مدل موی زیبا را بروی موهایتان پیاده سازی کرد.دستگاه بافت موی فوق دارای ۳۰ عدد کلیپس رنگی بوده که برای تزیئن موهای شما می تواند به کار رود.شما با خرید دستگاه بافت مو می توانید مو هایتان را به سه سبک معروف و متفاوت  حالت دهیدو از این پس با کمترین هزینه و کمترین زمان خودتان در منزل ان مدل مویی که دوست دارید را برای خوداتان انجام دهید.این محصول به عنوان یکی از پر طرفدارترین دستگاه های آرایش مو محسوب شده و در سراسر جهان نیز طرفداران زیادی دارد.

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی دستگاه بافت مو

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این دستگاه را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید نموده و پس از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

از این پس با دستگاه بافت مو به راحتی خود را برای مهمانی ها و مجالس عروسی ارایش کنید و دیگر از پرداخت هزینه های سنگین راحت خواهید شد.هم قیمت این دستگاه مناسب بوده و هم کارایی بالایی داشته و در ضمن نحوه استفاده از ان هم بسیار راحت می باشد.

در زیر نحوه استفاده از این دستگاه رابرای شما ذکر کرده ایم:

۱- موهای تمیز را اتو کنید:

بهتر است هنگامی که موهایتان را به تازگی شسته‌اید و تمیز کرده‌اید، از این دستگاه برای حالت دادن

موهایتان استفاده کنید. وقتی موهایتان چرب است و چند روزی است حمام نرفته‌اید، از این دستگاه

استفاده نکنید چون موهایتان آسیب می‌بینند.

۲- سشوار بکشید:

پس از صاف و یک دست کردن موهایتان با اتوی مو، روی آن ها سشوار بکشید. ولی به جای استفاده از

باد داغ سشوار، از باد سرد آن استفاده کنید. این کار موهای شما را براق‌تر می‌کند و در عین حال چون از

باد گرم سشوار استفاده نکرده‌اید، باز هم به نفع سلامت موهایتان کار کرده‌اید.
۳- پیش از‌ آن شانه کنید:
برای این که راحتتر موهایتان را حالت دهید، پیش از استفاده از دستگاه، موهایتان را شانه کنید.

حتما قبول دارید که حالت دادن موهای شانه شده بسیار راحت‌تر از موهای نامرتب و درهم است.
۴- شب بهتر از صبح:
بهتر است شب به حمام بروید و موهایتان را بشویید و تمیز کنید و سپس آنها را با دستگاه ببافید و به

رختخواب بروید، چون این کار موجب می‌شود صبح موهای زیباتری داشته باشید. اگر با موهای خیس و

نامرتب بخوابید، صبح روز بعد باید مدت بیشتری را برای حالت دادن موهایتان  صرف کنید.

۵- از ژل استفاده کنید:
برای این که موهایتان بهتر حالت بگیرند، هر بخشی از آن را که می‌خواهید ببافید، ژل بزنید، این کار

موجب می‌شود موهایتان بهتر حالت بگیرند و زیبا و براق نیز به نظر بیایند.

 

kharide_post

 

 

خرید اینترنتی دستگاه بافت مو توسط 36 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

قبولی در کنکور

قبولی در کنکور به روش مهندسی  معکوس

همه ما روزی  آروز داریم تا در بهترین دانتشگاه های کشور و همچنین در بهترین رشته ها مشغول به تحصیل شویم.شاید بزرگترین مانعی که بر سر راه مشاهده می شود شاید چیزی نباشد جز غول بزرگ کنکور.سال ها تلاش و رفتن به مدرسه به یک طرف حال در مرحله اخر می بایست از این مانع بزرگ به سلامت عبور کرد تا بتوان در مقطع بعدی تحصیلی شروع به فعالیت کرد.
آموزش تست زنی در کنکور به شدت احساس می شود چرا که تا کنون در مدرسه امتحانات خود را به صورت تشریحی می دادید اما الان باید در یک مارتن بزرگ  شرکت کرده و سوالات را به صورت تستی جواب دهید.تست زنی در کنکور دارای روش های و راه های مخصوص  به خود است و شاید اگر بتوانید با هوشیاری بیشتری این عمل را انجام دهید احتمال موفقیت و در نهایت رسیدن به آرزویتان راحت تر باشد.
بر همین اساس ما امروز با مجموعه ای به نام اموزش مهندسی معکوس در خدمت شما هستیم تا با یکدیگر و با کمک این مجموعه بتوانیم براحتی غول بزرگ کنکور را پشت سر بگذاریم.مهندسی معکوس در واقع به شما نشان می دهد که از میان 4 گزینه موجود کدام گزینه می تواند جواب صحیح سوال ما باشد.تست زنی به روش مهندسی معکوس در واقع یک روش شانسی و مبتنی بر آزمون و خطا نیست و  دلیل انتخاب گزینه صحیح  دارای طی کردن پروسه خاص خود است.
در کل منظور ما این است که فکر نکنید که مهندسی معکوس به صورت اتفاقی و شانسی جواب و گزینه صحیح را برایتان پیدا می کند. بلکه در پشت پرده این محصول دنیایی عجیب از محاسبات و فرمول های مختلف وجود دارد.در واقع مهندسی معکوس یک نوع اختراع محسوب می شود و کشف جدید است که بوسسیله ان می توان از پس غول بزرگ کنکور بر آمد.
ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 برای شما علاقه مندان امکان خرید مهندسی معکوس را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید به صورت خرید پستی اقدام به تهیه این محصول نموده و در هر کجای ایران عزیز که هستید در طی چند روز انرا دریافت نمایید.
اگر دوست دارید تا در کنکور امسال موفق باشید و واقعا در همان دانشگاه مورد علاقه تان  درس بخوانید از همین الان باید به فکر باشید و نباید زمان را تلف کنید.همین الان اقدام به خرید اموزش تست زنی نمایید و با هزینه ای اندک موفقیت خود را در این مسابقه بزرگ تضمین نمایید.


 

+ نوشته شده در  جمعه نوزدهم مهر 1392ساعت 11:57  توسط علی  |  نظر بدهید

کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی و فرم دادن به ان با کوچک کننده بینی

اگر سری به بیمارستان ها و مراکز  زیبایی بزنید خواهید دید که چقدر مراجعه کننده برای  عمل زیبایی بینی داریم و هر کسی را که می بیند دوست دارد تا فرم و شکل بینی خود را تغییر دهد.از این رو به فکر افتاده ایم تا با توجه به تقاضای زیاد محصولی را با نام کوچک کننده بینی را در فروشگاه خود قرار دهیم.البته برای این کار خود چندین دلیل داریم.اول اینکه استفاده از کوچک کننده بینی بدون عوارض وبده و در واقع  بدو نگرانی می توانید از ان استفاده نمایید.

 

همچین شما با خرید کوچک کننده بینی نیازی به صرف هزینه های سنگین ندارید و تنها با پرداخت مبلغی اندک می توانید بینی خود را به فرم و شکلی که می خواهید در بیاورید.در بازار نیز به دلیل استقبال ار این محصول شاهد ان هستیم که تنوع بالایی از فرم دهنده بینی به چشم می خورد و مارک های مختلف با قیمت های متفاوتی در حال عرضه هستند.ما در فروشگاه مارکت سنتر بعد از تحقیقاتی که در این زمینه انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که کوچک کننده بینی نوز آپ یکی از بهترین ها بوده و می تواند در این زمینه بسیار مثمر ثمر باشد و نتیجه دلخواه را برای شما به ارمغان بیاورد.پس این محصول را با قیمتی مناسب در سایت خود برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم و می توانید در هر کجای ایران عزیز که هستید اقدام به سفارش کالای خود داده و بعد از دریافت وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

شکل دادن به بینی توسط عمل جراحی جدا از پرداخت هزینه فراوان  عوارض خاص خود را می تواند در پی داشته باشد.هم باید تحمل درد و رنج زیادی  داشته باشید و هم اینکه امکان انکه در نهایت ان فرم و شکلی که می خواهید نشود نیز وجود دارد.پس دقت نمایید قبل زا اقدام برای جراحی با صرف هزینه ای اندک اقدام به خرید کوچک کننده بینی نموده و برا یک بار هم که شده و چند وقتی از ان استفاده نمایید و خواهید دید که تاثیرات خود را بروی بینی شما شروع کرده و در نهایت فرم و شکلی مناسب را به ان خواهد بخشید.پیشنهاد ما به شما و دیگر افرادی که واقعا قصد تغییر شکل در بینی خود را داارند و مخصوصا اندسته از افرادی که بینی گوشتی دارند این است که قبل از صرف هر گونه هزینه سنگین و تن دادن به عمل های جراحی برای یک بار از این محصول استفاده نمایند و در صورت عدم نتیجه دلخواه ان وقت به فکر استفاده از دیگر روش ها باشند.



 

+ نوشته شده در  جمعه نوزدهم مهر 1392ساعت 11:54  توسط علی  |  نظر بدهید

رسیدن به هیکل دلخواه

کاهش وزن و رسیدن به هیکل دلخواه

امروزه با ماشینی شدن زندگی ها و کم تحرکی افراد شاهد ان هستیم که بسیاری از افراد جامعه دچار  افزایش وزن و چاقی شده اند و از این مشکل بسیار رنج می برند.جدا از اینکه هیکل و فرم بدنی زشتی بدست خواهید آورد هر لحظه سلامتی  شما نیز در حال تهدید می باشد.چاق بودن به عنوان مادر همه بیماری ها شناخته شده است و به همسن جهت است که باید از همین الان به فکر کاهش وزن خود باشید.

 

یکی از مرسوم ترین روش هایی که برای کمتر کردن وزن امروزه انجام می شود استفاده از قرص کاهش وزن می باشد.باید دقت داشته باشید به دلیل افزایش تقاضا  در بازار تنواع این محصولات بسیار بالا بوده و دارای کیفیت های متفاوتی نیز می باشند.پس هنگام خرید قرص لاغری دقت نمایید که از کدام فروشگاه خرید می کنید و چه مارکی را تهیه می کنید.راه های کاهش وزن  بسیار زیاد هستند از جمله انجام تمرینات ورزشی و یا به کار بردن رژیم های مختلف غذایی  و در مواردی که کار از کار گذشته باشد با انجام عمل های جراحی می توان توده عظیم چربی را از بدن خارج نمود که البته عواقب و رنج های خاص خود را به همراه دارد.

 

شاید به جرات بتوان گفت به راحت ترین روش همین استفاده از مکمل کاهش وزن است و باید دقت کرد که هنگام خرید چه محصولی را دارید تهیه می کنید.چرا که محصولات و کالاهای تقلبی در این زمینه به وفور در بازارا یافت می شوند . البته نکته ای که قابل ذکر است  این است که اگر واقعا دوست دارید به وزن و هیکل ایده آل خود دست یابید جدا از مصرف  قرص کاهش وزن باید در نوع مواد غذایی که می خورید نیز تجدید نظر کنید و تا جایی که می توانید فعالیت بدنی خود را نیز بالا ببرید.ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 محصولی با نام قرص لاغری پارت اسلیم را برای شما در نظر گرفته ایم.

 

همین الان می توانید در فروشگاه ما اقدام به خرید قرص پارت اسلیم نمایید و به صورت خرید پستی در هر کجای ایران عزیز که باشید آنرا دریافت نمایید و سپس وجه کالا را به مامور پست بپردازید.پارت اسلبیم در میان سایر مکمل های لاغری جز بهترنی ها بوده و تا کنون که از مصرف ان توسط افراد زیادی در سطح جهان می گذرد خوشبختانه توانسته نظر رضایت آنها راجل نماید.
قرص لاغری پارت اسلیم با قدرت تاثیر گذاری بالا باعث می شود که اولا اشتهای شما کاهش یافته و همچنین شروع به از بین بردن بافت های چربی  می شود.در حین مصرف این محصول اگر بتوانید فعالیت های ورزشی بیشتری انجام  دهید می توانید تاثیر بیشتری از این محصول دریافت نموده و خیلی سریع تر به نتیجه خواهید رسید.



 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 18:15  توسط علی  |  نظر بدهید

راه های افزایش وزن

رسیدن به وزن ایده آل با پودر چاقی بومبا

بسیاری از شما همین الان که این مطلب را مطالعه می کنید به دنبال رسیدن به وزن ایده آل خود هستید و دوست دارید تا روزی به آرزوی خود یعنی همان وزن و هیکل مورد نظرتان برسید.شاید تا به الان نیز خیلی تلاش کرده اید تا کمی چاق تر از اینی که هستید شوید و نتیجه بخش نبوده است.ما امروز به شما محصولی را با نام پودر بومبا  را معرفی می کنیم که در مدت کوتاه حضور خود در بازار توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند و تنها این موفقیت را مدیون کیفیت بالای خود می داند.

 

پودر چاقی بومبا یکی از با کیفیت ترین و ممتاز ترین محصولاتی است که در زمینه افزایش وزن و چاقی تا به امروز روانه بازار شده است.شما اگر در رویاهای خود به دنبال مکمل افزایش وزن هستید و دوست دارید تا با کمترین دردسر و صرف هزینه و زمان به نتیجه دلخواه برسید پس چاره ای جز استفاده از پودر افزایش وزن بومبا ندارید.
در میان انواع مکمل های افزایش وزن که با قیمت ها و برندهای مختلفی در بازار موجود هسند  پودر چاقی بومبا با ساختاری گیاهی و بدون عوارض و قیمیت بسیار مناسب و مقرون به صرفه امروز در خدمت شما است  و کافیست تا بستگی به ژنتیک بدنی خود یک یا چند دوره از ان را مصرف نموده و به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

بومبا با تاثیسراتی که بروی  اشتهای شما گذاشته کمک می کند تا میزان مصرف مواد غذایی شما بالاتر رود و همچنین با تاثیراتی که در جب مواد مغذی   مصرفی شما می گذارد باعث می شود میزان بیشتر از کربو هیدارت های  مصرفی جذب بدنتان شده و نتیجه این دو امر در نهایت باعث افزایش وزن شما خواهد شد.

 

در میان انواع مکمل افزایش وزن بی شک هم  از نظر قیمت و هم از نظر میزان اثر دهی ما پودر چاقی بومبا را به شما پیشنهاد می کنیم.همین الان می توانید به فروشگاه مارکت سنتر 24 مراجعه کرده و از طریق دکمه خرید پستی اقدام به تهیه این محصول نمایید و در هر کجای ایران عزیز که باشید می توانید انرا دریافت کرده و سپس وجه کالا را بپردازید.

 

البته دقت نمایید در مدت زمانی که این محصول را مصرف می کنید برنامه غذایی خود را نیز تقویت نمایید و سعی کنید تعداد وعده های غذایی خود را افزایش داده  تا در نهایت بهترین نتیجه را دریافت کنید.ذکر یک نکته دیگر لازم است و ان اینکه همین بومبا را در بازار می توانید با کیفیت های مختلفی دریافت کنید اما ما در فروشگاه خود سعی کرده ایم تا بالترین و بهترین کیفیت را برای شما در نظر بگیرم و انرا با طعم های مختلف از جمله نارگیل –وانیلی-شکلاتی و... در اختیاز شما عزیزان بگذاریم.



 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 18:12  توسط علی  |  نظر بدهید

راه هایی برای رسیدن به رویاها

رسیدن به رویای افزایش قد امکان پذیر است؟

 

شاید به جرات بتوان گفت که اکثر افراد جامعه ما دوست دارند که از اینی که هستند کمی قد بلند تر باشند.حتی کسانی که قد و اندازه مناسبی نیز دارند بدشان نمی اید که چند سانتی نیز بزرگتر از اندازه فعلی شوند حال چه برسد به کسانی که احساسد کوتاهی قد می کنند.برای افزایش قد و رسیدن به انچیزی که مد نظر دارید راه حل های مختلفی وجود دارد که امروز در فروشگاه مارکت سنتر ما راه حل استفاده از مکمل افزایش قد را پیشنهاد می کنیم.

در بازار نیز مشاهده شده است که به وفور انواع قرص افزایش قد با کارک ها و برندهای مختلفی هر روز در حال عرضه شدن است و مراجعه کنندگان نیز مردد مانده اند که از میان محصولات  فوق کدامیک را انتخاب نمایند.ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ایم در نهایت دو مارک بسیار معروف و پر طرفدار را برای شما انتخاب کرده ایم.قرص افزایش قد آل آرژنین و دیگری  قرص افزایش قد نچرال مید است.

 

شما اگر در مرحله رشد هستید و هنوز هم دریچه رشد شما باز باشد می توان به جرات گرفت در صورت استفاده از این محصولات احتمالا نتیجه لازم را اخذ خواهید کرد.البته نکته ای که درباره دریچه رشد وجود دارد این است که ممکن است در سنین مختلف این دریچه متفاوت عمل نماید.مثلا ممکن است شما در 20 سالگی بر اثر مشکلاتی دریچه رشد قدتان  بسته باشد و در عوض فردی در 30 سالگس دریچه رشد دقش باز باشد.

 

به هر جال تشخیص این مورد توسط پزشکان انجام می شود و اگر  به این نتیجحه رسیدی که دریچه رشد قد شما هنوز باز است می توانید از مکمل ها استفاده نمایید و تاثیر انرا در افزایش قد خود مشاهده کنید.ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 بر اساس نیاز بازار  امکان خرید پستی محصولات خود را فراهم کرده ایم و پیشنهاد می کنیم همین الان  اقدام به تتهیه این محصولات از فروشگاه نمایید.قرص افزایش قد آل آرژنین یکی از محبوب ترنی و پر طرفدارترین محصولاتی است که توسط ما ارائه شده است و تا به حال تقاضاهای زیادی برای خرید این کالا به ثبت رسیده است.
رویای افزایش قد شاید با مصرف این محصولات دیگر رویا نباشد و بسیار نزدیک و دست یافتنی تر از قبل شود.




 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 17:47  توسط علی  |  نظر بدهید

خاصیت درمانی پاور بالانس

خاصیت درمانی دستبند پاور بالانس

این روزها هر جا که میروید صحبت از دستبندهای مغناطیسی پاور بالانس است.کمتر کسی را پیدا می کنید که راجعه به پاور بالانس چیزی نشنیده باشد و تقریبا بازار این روزهای فروشگاه داران و فروشندگان این دستبند بسیار داغ است .اما براستی پاور بالانس چیست؟ و چرا به یک باره این همه طرفدار و علاقه مند به خود پیدا کرده است؟ ایا  اثرات شفا بخشی که درباره این دستبند می گویند واقعیت دارد و یا کذب می باشد.؟

همه ما در طی روز بر اثر کارهای روزانه و فشار های ناشی از ان دچار استرس و خستگی خواهیم شد. طبق آخرین تحقیقاتی که به عمل آورده اند  و توانسته اند با دوربین های پیشرفته از هاله دور انشان عکس برداری نمایند مشخص شده است که زمان هایی که دچار استرس و اضطراب می شویم یون های مثبت  اطراف هاله ما افزایش یافته و همین موضوع باعث بر هم زدن تعاد میان تعداد یون های منفی و مثبت اطراف ما خواهد شد و همین عدم تعادل نیز باعث ایجاد حالات ناخوشایندی برای ما می شود.

 

حال اگر بتوانیم به هر وسیله ای این عدم تعادل را بر طرف نماییم و دوباره تعداد یون های منفی و مثبت را به یک اندازه  کنیم  می توان گفت که قدم بزرگی در جهت رفع همه تنش ها و استرس های خود انجام داده ایم.دستبند پاور بالانس نیز قرار است دقیقا همین کار را برایمان انجام دهد و با توجه به طراحی خاص خود و بوسیله هولگرام مخصوصی که بروی ان قرار دارد در محیط اطراف ما تولید یون منفی کرده و این یون ها باعث ایجاد تعادل خواهند شد.

پاور بالانس چیست ؟
خرید دستبند پاور بالانس  در دنیای مدرن امروز تقریبا امری ضروری به نظر میرسد و شاید واقعا نیاز است تا با رویکردی دیگر به این موضوع فکر کنیم و شاید نیاز باشد که خرید پاور بالانس را جز ضروری ترین کالا های اساس منزل قرار دهیم.کیفیت ارائه شده پاور بالانس متفاوت است و در واقع بر اساس تعداد یون هایی که این دستبند تولید می کند قیمت گذاری شده است. مثلا هر چقدر تعداد یونی که توسط پاور بالانس تولید شود بیشتر باشد قطعا خاصیت و اثر بخشی ان نیز بیشتر خواهد بود و در واقع تاثیر نهایی ان  بر عملکر بدن ما  بهتر خواهد بود.

شما عزیزان می توانید همین الان در گوگل کلمه خرید دستبند پاور بالانس را سرچ کنید و با سی عظیمی از نتایج گوگل روبرو خواهید شد و خواهید دید که تعداد  زیادی از فروشگاه های اینترنتی این کالا را با قیمت های مختلف و کیفیت های متفاوتی در حال ارائه دادن هستند.

 

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر 24 با توجه به نیاز بازار چندین نوع از این محصول را با کیفیت و قیمت های مختلفی تهیه و در سایت خود قرار داده ایم .شما برای خرید دستبند پاور بالانس می توانید همین الان به صورت خرید پستی اقدام نموده و در هر کجای ایران عزیز که باشید سفارش خود را ثبت نمایید.همکاران ما در مجموعه مارکت سنتر 24 در اسرع وقت پاور بالانس شما را به ادرسی که خواسته اید ارسال خواهند کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 17:43  توسط علی  |  نظر بدهید

بهترین ها

تی شرت های سه بعدی با طراحی جدید

این روزها تی شرت های به بازار امده اند که شاید توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است.نام این محصولات تی شرت سه بعدی می باشد و در واقع همانطور که از نام ان نیز مشخص است با طراحی سه بعدی  و زیبایی که بروی آن انجام شده است همه نگاه ها را به خود ختم خواهد کرد. برای خرید تی شرت سه بعدی باید به چند نکته دقت نمایید.اول اینکه واقعا کیفیت تی شرت استفاده شده چقدر می باشد و ایا ارزش خریدن دارد یا خیر؟ دوم اینکه نوع چاپی که بروی ان انجام شده است چیست؟ آیا در مقابل شستشو و استفاده مکرر مقاوم است و یا با یک بار شستن کلا رنگ و لعاب خود را از دست خواهد داد.

 

ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 بر اساس نیاز بازار  اقدام به تهیه یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین تی شرت های سه بعدی کرده ایم و همین الان می توانید به فروشگاه ما مراجعه کرده و در دسته بندی پوشاک قسمت تیشرت سه بعدی وارد شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

ما این محصول را در سایز های مختلف و در دو مدل آستین کوتاه و آستین بلند ارائه داده ایم و قابلیت خرید پستی را نیز برای ان فعال کرده ایم.بدین صورت  که از این پس شما عزیزان می توانید براحتی در هر کجای ایران عزیز که هستید اقدام به خرید تیشرت سه بعدی نمایید و بعد از انکه کالا خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پستی بپردازید.

 

همچنین ما این محصول را نیز به صورت عمده و برای کسانی که علاقه مند به خرید عمده هستند نیز عرضه کرده ایم و برای استعلام قیمت می توانند با ما تماس گرفته و اخرین قیمت و تعداد محصولی که نیاز دارند را بگویند تا در اسرع وقت برایشان تهیه نماییم.
هر کسی که به طرح های این تی شرت های سه بعدی خیره شده است متعجب و حیرت زده  شده و واقعا گویی که یک تصویر واقعی را بروی لباس شما مشاهده می کند و همین امر موجب هیجان انها شده است.همین الان می توانید یکی از این محصولات را سفارش دهید و در مهمانی ها و مجالس دیگر  موجب حیرت دوستان خود شوید.



:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

رسیدن به هیکل دلخواه

کاهش وزن و رسیدن به هیکل دلخواه

امروزه با ماشینی شدن زندگی ها و کم تحرکی افراد شاهد ان هستیم که بسیاری از افراد جامعه دچار  افزایش وزن و چاقی شده اند و از این مشکل بسیار رنج می برند.جدا از اینکه هیکل و فرم بدنی زشتی بدست خواهید آورد هر لحظه سلامتی  شما نیز در حال تهدید می باشد.چاق بودن به عنوان مادر همه بیماری ها شناخته شده است و به همسن جهت است که باید از همین الان به فکر کاهش وزن خود باشید.

 

یکی از مرسوم ترین روش هایی که برای کمتر کردن وزن امروزه انجام می شود استفاده از قرص کاهش وزن می باشد.باید دقت داشته باشید به دلیل افزایش تقاضا  در بازار تنواع این محصولات بسیار بالا بوده و دارای کیفیت های متفاوتی نیز می باشند.پس هنگام خرید قرص لاغری دقت نمایید که از کدام فروشگاه خرید می کنید و چه مارکی را تهیه می کنید.راه های کاهش وزن  بسیار زیاد هستند از جمله انجام تمرینات ورزشی و یا به کار بردن رژیم های مختلف غذایی  و در مواردی که کار از کار گذشته باشد با انجام عمل های جراحی می توان توده عظیم چربی را از بدن خارج نمود که البته عواقب و رنج های خاص خود را به همراه دارد.

 

شاید به جرات بتوان گفت به راحت ترین روش همین استفاده از مکمل کاهش وزن است و باید دقت کرد که هنگام خرید چه محصولی را دارید تهیه می کنید.چرا که محصولات و کالاهای تقلبی در این زمینه به وفور در بازارا یافت می شوند . البته نکته ای که قابل ذکر است  این است که اگر واقعا دوست دارید به وزن و هیکل ایده آل خود دست یابید جدا از مصرف  قرص کاهش وزن باید در نوع مواد غذایی که می خورید نیز تجدید نظر کنید و تا جایی که می توانید فعالیت بدنی خود را نیز بالا ببرید.ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 محصولی با نام قرص لاغری پارت اسلیم را برای شما در نظر گرفته ایم.

 

همین الان می توانید در فروشگاه ما اقدام به خرید قرص پارت اسلیم نمایید و به صورت خرید پستی در هر کجای ایران عزیز که باشید آنرا دریافت نمایید و سپس وجه کالا را به مامور پست بپردازید.پارت اسلبیم در میان سایر مکمل های لاغری جز بهترنی ها بوده و تا کنون که از مصرف ان توسط افراد زیادی در سطح جهان می گذرد خوشبختانه توانسته نظر رضایت آنها راجل نماید.
قرص لاغری پارت اسلیم با قدرت تاثیر گذاری بالا باعث می شود که اولا اشتهای شما کاهش یافته و همچنین شروع به از بین بردن بافت های چربی  می شود.در حین مصرف این محصول اگر بتوانید فعالیت های ورزشی بیشتری انجام  دهید می توانید تاثیر بیشتری از این محصول دریافت نموده و خیلی سریع تر به نتیجه خواهید رسید.



 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 18:15  توسط علی  |  نظر بدهید

راه های افزایش وزن

رسیدن به وزن ایده آل با پودر چاقی بومبا

بسیاری از شما همین الان که این مطلب را مطالعه می کنید به دنبال رسیدن به وزن ایده آل خود هستید و دوست دارید تا روزی به آرزوی خود یعنی همان وزن و هیکل مورد نظرتان برسید.شاید تا به الان نیز خیلی تلاش کرده اید تا کمی چاق تر از اینی که هستید شوید و نتیجه بخش نبوده است.ما امروز به شما محصولی را با نام پودر بومبا  را معرفی می کنیم که در مدت کوتاه حضور خود در بازار توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند و تنها این موفقیت را مدیون کیفیت بالای خود می داند.

 

پودر چاقی بومبا یکی از با کیفیت ترین و ممتاز ترین محصولاتی است که در زمینه افزایش وزن و چاقی تا به امروز روانه بازار شده است.شما اگر در رویاهای خود به دنبال مکمل افزایش وزن هستید و دوست دارید تا با کمترین دردسر و صرف هزینه و زمان به نتیجه دلخواه برسید پس چاره ای جز استفاده از پودر افزایش وزن بومبا ندارید.
در میان انواع مکمل های افزایش وزن که با قیمت ها و برندهای مختلفی در بازار موجود هسند  پودر چاقی بومبا با ساختاری گیاهی و بدون عوارض و قیمیت بسیار مناسب و مقرون به صرفه امروز در خدمت شما است  و کافیست تا بستگی به ژنتیک بدنی خود یک یا چند دوره از ان را مصرف نموده و به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

بومبا با تاثیسراتی که بروی  اشتهای شما گذاشته کمک می کند تا میزان مصرف مواد غذایی شما بالاتر رود و همچنین با تاثیراتی که در جب مواد مغذی   مصرفی شما می گذارد باعث می شود میزان بیشتر از کربو هیدارت های  مصرفی جذب بدنتان شده و نتیجه این دو امر در نهایت باعث افزایش وزن شما خواهد شد.

 

در میان انواع مکمل افزایش وزن بی شک هم  از نظر قیمت و هم از نظر میزان اثر دهی ما پودر چاقی بومبا را به شما پیشنهاد می کنیم.همین الان می توانید به فروشگاه مارکت سنتر 24 مراجعه کرده و از طریق دکمه خرید پستی اقدام به تهیه این محصول نمایید و در هر کجای ایران عزیز که باشید می توانید انرا دریافت کرده و سپس وجه کالا را بپردازید.

 

البته دقت نمایید در مدت زمانی که این محصول را مصرف می کنید برنامه غذایی خود را نیز تقویت نمایید و سعی کنید تعداد وعده های غذایی خود را افزایش داده  تا در نهایت بهترین نتیجه را دریافت کنید.ذکر یک نکته دیگر لازم است و ان اینکه همین بومبا را در بازار می توانید با کیفیت های مختلفی دریافت کنید اما ما در فروشگاه خود سعی کرده ایم تا بالترین و بهترین کیفیت را برای شما در نظر بگیرم و انرا با طعم های مختلف از جمله نارگیل –وانیلی-شکلاتی و... در اختیاز شما عزیزان بگذاریم.



 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 18:12  توسط علی  |  نظر بدهید

راه هایی برای رسیدن به رویاها

رسیدن به رویای افزایش قد امکان پذیر است؟

 

شاید به جرات بتوان گفت که اکثر افراد جامعه ما دوست دارند که از اینی که هستند کمی قد بلند تر باشند.حتی کسانی که قد و اندازه مناسبی نیز دارند بدشان نمی اید که چند سانتی نیز بزرگتر از اندازه فعلی شوند حال چه برسد به کسانی که احساسد کوتاهی قد می کنند.برای افزایش قد و رسیدن به انچیزی که مد نظر دارید راه حل های مختلفی وجود دارد که امروز در فروشگاه مارکت سنتر ما راه حل استفاده از مکمل افزایش قد را پیشنهاد می کنیم.

در بازار نیز مشاهده شده است که به وفور انواع قرص افزایش قد با کارک ها و برندهای مختلفی هر روز در حال عرضه شدن است و مراجعه کنندگان نیز مردد مانده اند که از میان محصولات  فوق کدامیک را انتخاب نمایند.ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ایم در نهایت دو مارک بسیار معروف و پر طرفدار را برای شما انتخاب کرده ایم.قرص افزایش قد آل آرژنین و دیگری  قرص افزایش قد نچرال مید است.

 

شما اگر در مرحله رشد هستید و هنوز هم دریچه رشد شما باز باشد می توان به جرات گرفت در صورت استفاده از این محصولات احتمالا نتیجه لازم را اخذ خواهید کرد.البته نکته ای که درباره دریچه رشد وجود دارد این است که ممکن است در سنین مختلف این دریچه متفاوت عمل نماید.مثلا ممکن است شما در 20 سالگی بر اثر مشکلاتی دریچه رشد قدتان  بسته باشد و در عوض فردی در 30 سالگس دریچه رشد دقش باز باشد.

 

به هر جال تشخیص این مورد توسط پزشکان انجام می شود و اگر  به این نتیجحه رسیدی که دریچه رشد قد شما هنوز باز است می توانید از مکمل ها استفاده نمایید و تاثیر انرا در افزایش قد خود مشاهده کنید.ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 بر اساس نیاز بازار  امکان خرید پستی محصولات خود را فراهم کرده ایم و پیشنهاد می کنیم همین الان  اقدام به تتهیه این محصولات از فروشگاه نمایید.قرص افزایش قد آل آرژنین یکی از محبوب ترنی و پر طرفدارترین محصولاتی است که توسط ما ارائه شده است و تا به حال تقاضاهای زیادی برای خرید این کالا به ثبت رسیده است.
رویای افزایش قد شاید با مصرف این محصولات دیگر رویا نباشد و بسیار نزدیک و دست یافتنی تر از قبل شود.




 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 17:47  توسط علی  |  نظر بدهید

خاصیت درمانی پاور بالانس

خاصیت درمانی دستبند پاور بالانس

این روزها هر جا که میروید صحبت از دستبندهای مغناطیسی پاور بالانس است.کمتر کسی را پیدا می کنید که راجعه به پاور بالانس چیزی نشنیده باشد و تقریبا بازار این روزهای فروشگاه داران و فروشندگان این دستبند بسیار داغ است .اما براستی پاور بالانس چیست؟ و چرا به یک باره این همه طرفدار و علاقه مند به خود پیدا کرده است؟ ایا  اثرات شفا بخشی که درباره این دستبند می گویند واقعیت دارد و یا کذب می باشد.؟

همه ما در طی روز بر اثر کارهای روزانه و فشار های ناشی از ان دچار استرس و خستگی خواهیم شد. طبق آخرین تحقیقاتی که به عمل آورده اند  و توانسته اند با دوربین های پیشرفته از هاله دور انشان عکس برداری نمایند مشخص شده است که زمان هایی که دچار استرس و اضطراب می شویم یون های مثبت  اطراف هاله ما افزایش یافته و همین موضوع باعث بر هم زدن تعاد میان تعداد یون های منفی و مثبت اطراف ما خواهد شد و همین عدم تعادل نیز باعث ایجاد حالات ناخوشایندی برای ما می شود.

 

حال اگر بتوانیم به هر وسیله ای این عدم تعادل را بر طرف نماییم و دوباره تعداد یون های منفی و مثبت را به یک اندازه  کنیم  می توان گفت که قدم بزرگی در جهت رفع همه تنش ها و استرس های خود انجام داده ایم.دستبند پاور بالانس نیز قرار است دقیقا همین کار را برایمان انجام دهد و با توجه به طراحی خاص خود و بوسیله هولگرام مخصوصی که بروی ان قرار دارد در محیط اطراف ما تولید یون منفی کرده و این یون ها باعث ایجاد تعادل خواهند شد.

پاور بالانس چیست ؟
خرید دستبند پاور بالانس  در دنیای مدرن امروز تقریبا امری ضروری به نظر میرسد و شاید واقعا نیاز است تا با رویکردی دیگر به این موضوع فکر کنیم و شاید نیاز باشد که خرید پاور بالانس را جز ضروری ترین کالا های اساس منزل قرار دهیم.کیفیت ارائه شده پاور بالانس متفاوت است و در واقع بر اساس تعداد یون هایی که این دستبند تولید می کند قیمت گذاری شده است. مثلا هر چقدر تعداد یونی که توسط پاور بالانس تولید شود بیشتر باشد قطعا خاصیت و اثر بخشی ان نیز بیشتر خواهد بود و در واقع تاثیر نهایی ان  بر عملکر بدن ما  بهتر خواهد بود.

شما عزیزان می توانید همین الان در گوگل کلمه خرید دستبند پاور بالانس را سرچ کنید و با سی عظیمی از نتایج گوگل روبرو خواهید شد و خواهید دید که تعداد  زیادی از فروشگاه های اینترنتی این کالا را با قیمت های مختلف و کیفیت های متفاوتی در حال ارائه دادن هستند.

 

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر 24 با توجه به نیاز بازار چندین نوع از این محصول را با کیفیت و قیمت های مختلفی تهیه و در سایت خود قرار داده ایم .شما برای خرید دستبند پاور بالانس می توانید همین الان به صورت خرید پستی اقدام نموده و در هر کجای ایران عزیز که باشید سفارش خود را ثبت نمایید.همکاران ما در مجموعه مارکت سنتر 24 در اسرع وقت پاور بالانس شما را به ادرسی که خواسته اید ارسال خواهند کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 17:43  توسط علی  |  نظر بدهید

بهترین ها

تی شرت های سه بعدی با طراحی جدید

این روزها تی شرت های به بازار امده اند که شاید توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است.نام این محصولات تی شرت سه بعدی می باشد و در واقع همانطور که از نام ان نیز مشخص است با طراحی سه بعدی  و زیبایی که بروی آن انجام شده است همه نگاه ها را به خود ختم خواهد کرد. برای خرید تی شرت سه بعدی باید به چند نکته دقت نمایید.اول اینکه واقعا کیفیت تی شرت استفاده شده چقدر می باشد و ایا ارزش خریدن دارد یا خیر؟ دوم اینکه نوع چاپی که بروی ان انجام شده است چیست؟ آیا در مقابل شستشو و استفاده مکرر مقاوم است و یا با یک بار شستن کلا رنگ و لعاب خود را از دست خواهد داد.

 

ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 بر اساس نیاز بازار  اقدام به تهیه یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین تی شرت های سه بعدی کرده ایم و همین الان می توانید به فروشگاه ما مراجعه کرده و در دسته بندی پوشاک قسمت تیشرت سه بعدی وارد شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

ما این محصول را در سایز های مختلف و در دو مدل آستین کوتاه و آستین بلند ارائه داده ایم و قابلیت خرید پستی را نیز برای ان فعال کرده ایم.بدین صورت  که از این پس شما عزیزان می توانید براحتی در هر کجای ایران عزیز که هستید اقدام به خرید تیشرت سه بعدی نمایید و بعد از انکه کالا خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پستی بپردازید.

 

همچنین ما این محصول را نیز به صورت عمده و برای کسانی که علاقه مند به خرید عمده هستند نیز عرضه کرده ایم و برای استعلام قیمت می توانند با ما تماس گرفته و اخرین قیمت و تعداد محصولی که نیاز دارند را بگویند تا در اسرع وقت برایشان تهیه نماییم.
هر کسی که به طرح های این تی شرت های سه بعدی خیره شده است متعجب و حیرت زده  شده و واقعا گویی که یک تصویر واقعی را بروی لباس شما مشاهده می کند و همین امر موجب هیجان انها شده است.همین الان می توانید یکی از این محصولات را سفارش دهید و در مهمانی ها و مجالس دیگر  موجب حیرت دوستان خود شوید.



:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مهر 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد